Čo robiť so žiakmi na hodinách, kedy sa „neučí“? Čo tak rozvíjať komunikáciu, tímového ducha a hľadanie stratégií pri riešení rôznych úloh? Alebo budeme radšej kúzliť s kartami, magnetkami, či nádobami plnými čísel? Praktická prezentácia aktivít vhodných na aktivizáciu študentov s cieľom vysvetliť rôzne (nielen) informatické koncepty. Využime opäť hravosť v náš prospech.
Prihlasovanie je otvorené: http://bit.ly/2WeJDl8
Martin Cápay ako vysokoškolský učiteľ učí budúcich učiteľov informatiky, ako učiteľ na bilinguálnom gymnáziu sa snaží hlavne o to, aby žiaci získané informatické zručnosti vedeli využiť aj v bežnom živote a ako vedúci krúžku na základnej škole motivuje deti k hravému programovaniu. Pokiaľ práve neučí v škole, snaží sa rozvíjať neformálne vzdelávanie v oblasti práce s mládežou. Spoluorganizuje popularizačné zážitkové aktivity Vedecký jarmok, Vedecký deň detí, edukačné workshopy a webináre, či informatický letný tábor ITečk@r. Je absolventom projektu KomPrax – Kompetencie pre prax, členom programu Microsoft Innovative Educator Expert, účastníkom programu Komenského inštitút a spoluzakladateľom občianskeho združenia eTeacher.sk, o.z.